Obraz dysku z notebooka na siec?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 23:34:20 MET

Witam
Mam maly problemik, ale musze to szybko zrobic.. :)
Otoz jest notebook, na nim 9 GB danych. Na dysku sa bad sektory.
Zamowilem nowy dysk i chcialbym bez reinstalowania systemu przeniesc
jego obraz na nowy dysk.
Na poczatku probowalem pod dosem zalozyc druga partycje, aby zapisac
gdzies obraz, ale niestety wywalilo bledy podczas tworzenie Partition
Magic'iem, wiec jedyne wyjscie, to zgrac na siec.
Kiedys cos mi sie obilo o uszy, ze mozna pod Windowsem (W98) zrobic
obraz dysku i zapisac.
Moze ktos zna nazwe programiku do robienia obrazu na np siec? (na CD
odpada)
Dzieki serdeczne!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"