Re: nagrywarka TEAC

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 22:20:20 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe_at_potcza.oent.pl> napisał w wiadomości
> bo to stary TEAC - ja mam 8x8x32 i też działa super, co nie zmienia faktu,
> że nowe napędy Teac są kiepskie

Jeśli nero nie widzi twojej nagrywarki to znaczy że masz stare nero. Spróbuj
zainstalować wersję 6.3
Dobre Teac to skończyły się na modelu x24, miałem wszystkie po kolei a teraz
pozostał tylko plextor a z tanich liteon, resztę można sobie darować.
Niestety ty już masz to cudo :-( więc jeśli jest taka możliwość to oddaj w
sklepie w zamian za liteona i wszystko będzie grać.

deep