MSI FX5200-VT128 TunerTV

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:54:54 MET

Czy ktos z Was sie orientuje moze czy nvidia supportuje
pod linuxem rowniez karty telewizyjne - zamierzam kupic
karte MSI FX5200-VT128 TunerTV/VIVO i mam obawy
co do tego, ze moglbym miec pod linuxem tylko grafike,
ale nie telewizje. Gdybyscie mi powiedzieli, ze tak wlasnie
jest to kupilbym pewnie osobno jakiegos fx5200 i osobno
karte telewizyjna ze wsparciem sprzetowym dvd. Na razie
jestem napalony na jedna karte graficzno-telewizyjna zamiast
dwoch osobnych kart telewizyjnej i graficznej, zeby miec
mniej kabelkow, wiecej slotow pci i wszystko wreszcie
na jednym przerwaniu. Jak ktos ma jakies doswiadczenia
z ta karta to niech cos skrobnie ...