Re: skaber

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:41:39 MET

> Nosze sie z zakupem skaneru i niestety mam dylemat. Sposrod duzej oferty
nie
> wiem ktory wybrac. Ktory model polecacie do max 400zl z przystawka do
> slajdow? Czy w ogole przystawka znajdzie na dlugo zastosowanie jestes
coraz
> bardziej popularne staja sie aparaty cyfrowe.

Epson Perfection 1260 Photo (ca. 200-280zl zaleznie od miejsca).

Przystawka w nim... hmmm... dziala. Raczej sie nie nastawiaj na skanowanie
tym slajdow (przede wszystkim strasznie wolne - rowniez taka-sobie gestosc
optyczna chociaz o niebo lepsza od innych skanerow w tej cenie, ostrosc przy
transparentach kiepska).
W przeciwienstwie do innych skanerow w tej cenie, w ktorych po prostu nie
dziala (tzn dziala, ale tak naprawde efekty sa takie, jakby jej nie bylo).

--
pzdr.
MiW