Re: kara grafiki

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.gazeta.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:14:53 MET

Łukasz Ledóchowski wrote:
> Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest jacrod :

> Kup sobie 9600SE jakiegoś drogiego. Będzie to odpowiednia kara:)
Dobrze powiedziane - kara ;-) Oczywiście nie słuchaj przedmówcy i nie kupuj
9600SE.

> A jeżeli nie to polecam R9500 z odblokowanymi potokami...
Też bym radził poszukać R9500 takiego, w którym da się odblokować potoki.
Bodajrze na Benchmark.pl można takiego kupić - ale nie jestem pewien. Ew.
zastanów się nad czymś jeszcze starszym - może jakiś GF4 Ti?!

--
Piotr Slawinski
GG: 782837