Re: Re[4]: lady wirusa. jak się pozbyc?

Autor: PawełH (pawelhan_at_gazeta.pl.nospam)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:04:32 MET

Użytkownik "maczek" <keshi-san_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Witaj Janusz,
>
> W Twoim liœcie datowanym 25 lutego 2004 (10:35:20) można przeczytać:
>
> [...]
Ciebie

> Hmm... tego akurat nie pamietam, u mnie chyba bylo tak, ze jak
> wpisywalem tam jakis inny adres i potem uruchamialem od nowa Winde to
> wskakiwala znow tamta strona (to byla jakas wyszukiwarka SearchEngine
> czy jakos tak...)
>
> --
> Pozdrowienia,
> maczek
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet

sciagnalem z sieci taki program: cwshredder.exe
on jest wlasnie od takich zadan, szukanie wpisow po wirusach, zmian
ustawien itp
W ie6 pole faktycznie bylo szare i nieedywalne, ale po shrederze wrocilo do
normy.

Sluchajcie, ale mam dalej problem z Outlook Expresem. (bardzo wolno sie
otwiera)
czy mozna zrobic reinstalke samego outlooka? albo gdzie szukac przyczyny.