Laptop i zasilacz?

Autor: Maga (victoria_at_usuntomegapolis.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:26:07 MET

Witam. Mam laptopa HP NX9000, wszystko jest zupełnie ok, poza jednym. Otóż
ma on taką wadę, że zasilacz jakby słabo siedzi w swoim gnieździe. Tzn. jak
sprzęt sobie spokojnie leży nie ruszany to wszystko jest dobrze, ale jak
teraz trzymam go na kolanach i powiedzmy trochę zmienię pozycję, to on się
już przełączy na baterię. Tak samo jak się złapie za kabel, niedaleko tej
wtyczki, która jest w laptopie i trochę porusza, przy czym wtyczka tkwi
sobie w gnieździe, ale trzeba ją docisnąć, żeby wrócił na zasilanie. Byłam z
tym w serwisie, wymienili zasilacz, ale jest właściwie tak samo. Oni mówią,
że to tak po prostu może być, i że gdyby nie kontaktował, kiedy się go nie
rusza, to byłyby powody do reklamacji, a tak oni uznają, że wszystko jest
ok. Ma ktoś tu może takiego, albo podobnego laptopa? Orientujecie się w tym?
Ja miałam już compaka, teraz to staruszek, i żadnych takich motywów nie
było. Chciałabym po prostu wiedzieć, czy to faktycznie tak ma byći muszę się
z tym pogodzić, czy może jednak to ktoś się wykręca od uznania reklamacji.
Jak ktoś będzie mi mógł pomóc będę naprawdę bardzo wdzięczna.
        Maga