nagrywarka TEAC

Autor: goya (goyakot_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:45:15 MET

Witam wszystkich serdecznie!
Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką nagrywarki TEAC. W sprawach komp
jestem też dość świeża i nie wiem co robić otóż ten ów wspaniały sprzęt ;-)
zachwalany przez sprzedawcę nie chce mi czytać niektórych nagranych płyt.
Czasami nie czyta nawet przez nią sama nagraną. A i tak na marginesie to np.
Nero mi nie widzi tej nagrywarki i w ogóle mam problem z prawidłowym
nagrywaniem przede wszystkim avi itp. Nie wiem czy to wina nagrywarki i czy
co za tym idzie pójść do boskiego sprzedawcy i napluć mu na głowę... czy to
wina oprogramowania. Co sadzicie? A, do nagrywania używam Burn 4 Free i NTI
CD-Maker. Chyba, że te programy to syf?

--
Gośka