Re: Wymiana karty graficznej Riva TNT na ..................

Autor: Michal Bien (mbien_at_wywalto.uw.edu.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 17:38:17 MET

ALGI <algi_at_BEZSPAMU.aster.pl> wrote:

> No właśnie.. jak mam odcień szarego to widzę coś ala mora (próbowałem
> usunąć opcjami w monitorze ale do 0ra się nie da)

            Ale to na 99% wina monitora a nie grafiki. Przy 100 Hz w
rozdzielczosci o ktorej wspomniales tansze 17" pracuja na granicy
dopuszczalnych parametrow i czasmi tak to sie objawia.

> No tak czy siak od RIVY TNT to będzie szybsza :)

            Bezwzglednie tak pytanie tylko co z tego jesli przy spomnanych
zastosowaniach nie zauwazysz roznicy. Do czasu gdy detonatory dzialaja
ze starymi TNT nie ma sie czym przejmowac - najwieksza bolaczka starych
kart graficznych to nie rozwijanie sterowniki, na szczescie kart nVidii
to nie dotyczy - to ich spora zaleta.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl