ja nie chcę spłonąć!

Autor: Marcin W (FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 16:20:17 MET

Moi drodzy!
Przeczytałęm ostatnio, że marne zasilacze nie mają zabezpieczeń przed
przepaleniem i postanowiłem wymienić swojego Codegena 250W na coś naprawdę
dobrego.
Ten Codegen póki co trzyma mi napięcia w normie bo co jakiś czas sprawdzam,
ale nie chciałbym, żeby np. skok napięcia w sieci załatwił mi kompa więc
chcę coś dobrego.
Mój sprzęt nie jest specjalnie prądożerny (co bardziej uszczypliwym dodaję,
że mi w zupełności wystarcza włącznie z korzystaniem z IBM DB2 kazy,
photoshopa, komunikatorów itd itp..!) oto on:

Celeron Tualatin 1.3GHZ
Płyta EPOX EP-3PTA (na i815EP)
512MB RAM (noname)
2x40GB 5400 obr/min (Maxtor + Samsung)
CD-ROM x32 (Aopen)
CD-RW 52/32/52 (Liteon)
Creative SB Audigy 1
Creative Geforce2mx 200 32MB
Sieciówka na rtl8129
kamerka internetowa
mysz optyczna (A4)

Tak się zastanawiam, kompa często zostawiam włączonego i ciągnę coś z netu
więc jakby cuś w sieci pierdutło to tracę wszystko, a prawdopodobieństwo
rośnie z czasem.

Co sądzicie o ModeComach? Kumpel kupił chyba 300W za 150 zł brutto, może
jakiś Chieftec? Chcę po prostu kupić dobry zasilacz, który będzie miał dobre
zabezpieczenia.

Pozdrawiam!
MW