Re: jeszce troche marketingu

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 16:04:40 MET

On Wed, 25 Feb 2004 14:57:07 +0100, Jacek B wrote:

> PIII 1.4 na serwer to nie za malo?
> Ja to bym sie zastanawialm czy do pracy z grafika lub CAD/CAM/GIS bedzie
> dobry.

Systemów informatycznych nie projektuje się na rok, tylko na 5-10 lat.
Jest duużo serwerów pracujących na PIII, i skoro sobie radzą, to nikt
ich nie będzie zmieniał tylko dlatego, że wyszło P4. Parę dni temu
stawiałem bazodanowy system z serwerem PIII 733 + 4 klientów, a wdrażam
teraz system oparty na 3 serwerach Dual P4 Xeon 2.8 GHz, SCSI RAID, dla
kilkuset klientów + usługi internetowe.

Czy PIII to dużo, czy mało to kwestia potrzeb - nie namówiłbym małej
hurtowni na zakup serwerów za 50 000 zł netto- skoro używany PIII za 800
zł brutto im wystarcza.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!