Re: Athlon XP 2000+ Thoroughbred a Thorton i ECS K7S5A

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 15:46:53 MET

Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest ALGI :

> Czyli dla końcowego użytkownika różnica jest praktycznie nieistotna
> oprócz lepszego samopoczucia że się ma "nowszą technologię która nic
> nie daje"? Może chociaż wydzielanie ciepła mniejsze? ;) (choć miko-m
> takie same..)

W Thortonie możesz próbować odblokowac cache... po prostu przesiedli
sie na inny proces produkcyjny, żeby thortony mogły schodzić z tej
samej linii co bartony

> Podsumowując - nie ma głupich pytań ... tylko wiele niejasności :P

Tak jak powiedziałem... każdy procesor AMD z FSB 100 i 133 wejdzie do
tej płyty... Oczywiście posiadanie najnowszego biosu jest zalecane...

--
# Łukasz Ledóchowski
# lukled_at_tlen.pl GG:503647