Re: Cena akumulatora do notebooka

Autor: Tomasz (labeo7USUN_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 15:15:19 MET

Użytkownik "T." napisał w wiadomości
> 800 pln to średnia cena za accu. Są takie po 2000 lub 3000 nawet.
> Jeśli elektronika jest ok to znajdź firmę która regeneruje ogniwa.

Elektronika jest ok, bo z ladowaniem nie ma problemu, tylko po naladowaniu
"do pelna" trzyma krotko.
Wiesz, nie chce porownywac srednich cen, bo to tak jak z samochodami, jesli
liczyc te najdrozsze za 200-300 tys. zl to srednia wowczas wyjdzie pewnie
100 tys. :))
Do tego notebooka jest aku niklowo-wodorowy, wiec w zasadzie badziew,
dlatego mysle, ze maja wysoki "narzut" w firmie Karen. Jednak nie moge tego
zweryfikowac, bo nie znalazlem innej.
Z regeneracja to dobry pomysl, dzieki. Jednak nie wiem czy znajde we Wrocku
jakas firme ktora sie tym zajmuje i jeszcze wystawi rachunek.

pozdrawiam
Tomek