Re: Czy w Office Xp można pisać po rosyjsku ?

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 15:00:56 MET

Jack wrote:

> Witam
>
> Z góry przepraszam, że nie ta grupa ale nie wiem gdzie tego posta umieścić
> :/ Może Ktoś wie czy da radę wprowadzić znaki rosyjskie ? Jesli nie w Office
> to może zna Ktoś jakis programik w którym można by pisać teksty po rosyjsku
> ? Z góry dziękuję za podpowiedzi...
>
> pozdrawiam

Zdaje sie, ze wystarczy w Windows ustawic rosyjski uklad klawiszy. Ale
pozostanie problem z klawiatura (hardware), moj wujaszek swego czasu
poprzyklejal naklejki z rosyjskimi literkami na klawiszach. Prawdopodobnie
mozesz tez podlaczyc druga klawiature (rosyjska) i korzystac zamiennie z nich.

Pozdrawiam!!!