Re: Zapalenie się szkoły od zasilacza komputerowego.

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 14:38:35 MET

Rafał <raf82WYTNIJTO_at_op.pl>,
w wiadomosci: 7c47.00000194.403c9fda_at_newsgate.onet.pl
napisal:

> Witam,
> Właśnie usłyszałem w radio, że pożar szkoły był spowodowany przez
> przegrzanie się zasilacza komputerowego ???
> Jak to jest możliwe ? Zasilacze przecież maja jakieś normy (B i inne)
> ?
> Co o tym myślicie ? Czy może się to zdarzyć np. u mnie w domu ?

ktos tutaj chyba nawet pisal o tym, ze mieszkanie jego znajomego spalilo
sie od zasilcza komputerowego.
Poza tym, pamietam ze jakos w maju 2001 w jednym z pokoi w LO na ul.
Smolnej w W-wie wybuch pozar, a pozniej na chodniku lezal jakis spalony
pecet ;) moze on byl sprawca?
Drozsze zasilacze maja zabezpieczenia.

Majkel