Re: Komputer dla studentki :).

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 13:12:22 MET

T. <cashu_at_wp.pl>,
w wiadomosci: c1i0sj$662$1_at_nemesis.news.tpi.pl
napisal:

> Pewnie dlatego że powiedziałeś prawdę, ale w tym momencie nie bardzo
> na temat. Dobry zasilacz ro jakieś 150-300 pln a tu na cały komp mamy
> 1000 więc sprzęt który się za to kupi to będzie g.... Tak więc na
> dobry zasilacz nie ma tu miejsca.

masz racje, ale nie znaczy to zeby zaraz p. Arek Wolowicz kupowal
Chiefteca ;) mysle, ze jakis Modecom bylby dobrym wyborem (sam mam
takiego). Moze to nudne, ale teraz kazdemu powtarzam, zeby nie
lekcewazyl zasilacza, ja juz sobie w czerwcu komputer tanim shitem
spalilem ;(

pozdrawiam!
Majkel