Re: prosba o pomoc w wyborze LCD "17 do 2500zl

Autor: wredniak (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:56:28 MET

> Prosze o szybka pomoc w wyborze monitora LCD "17. Wybor ogranicza cena -
> 2500zl oraz zastosowania: gry, filmy i troche pisaniny w wordzie. Sam
> monitor musze kupic najpozniej jutro a czytajac recenzje stwierdzilem ze
> dotychczasowy wybor (NEC1760NX) nie nadaje sie zbytnio do w/w zastosowan :->
> Wolalbym tez doplacic 100zl niz kupic gorszy model.

kupilem Belinea 101751 i jestem bardzo zadowolony
mozna kupic za okolo 2400 .. jesli masz znajomego ktory ma dostep do
hurtowni to mozna nawet za 2200 ...
jakos nie widze rwania obrazu, ani smuzenia .. moze nie przygladalem sie
mocno .. ale nie widze

matryca pva .. wiec katy i kolory sa bardzo ladne. ma pivot, dvi,
pochylanie przod-tyl, podnoszenie-opuszczanie.

--
pozdrawiam
wredniak