Re: LCD - kombinacja alpejska :-)

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:25:20 MET

"Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote in message

> tak mi sie wlasnie wydawalo - i dlatego nic nie pisalem na ten temat ;)
> jakos srednio w sumie to widze, jednak kawalek konwersji trzeba zrobic...
>
> nie znajdziesz nikogo z jakas karta na dvi, moze jednak tak bedzie
prosciej?

Hmm no na pewno bedzie prosciej,kwestia taka ze rodzinka pewno jako jedyna
we wsi w ogole ma komputer, o monitorze lcd nie wspominajac... Ale nic to,
podpowiem o co maja pytac i niech im jakis serwisant w robocie wyczaruje
karte DVI, a przejsciowka nieduze pieniadze...
Sedno sprawy jest takie, ze monitor zostal kupiony za jakies smieszne
pieniadze i a) jesli bedzie dzialal to bedzie udana transakcja b) jesli nie
bedzie dzialal to szkoda kazdej dodatkowej kasy wrzuconej w to.

Dzieki za zainteresowanie

WL