Re: nforce i ram

Autor: Toms (80932905_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:13:48 MET

miało być "teraz" nie "terz" ale
Panie Miodek - z Pana posta nic nie wynika to tylko tak głupkowaty (za
przeproszeniem) komentarz i ten link do słownika - naprawde dobre:) - ale po
co dla czystości języka, z żalu za rozlanym mlekiem
ODPUŚĆ sobie - przynajmniej mnie

ojojoj ale z ciebie maniak-modernizator :P pfff
- co to ojojoj oraz pfff - szukałem w słowniku i nic !

! naucz się odpisywać na posty ! - wykrzyknik na początku zdania to też coś
nie po polsku

z pozdrowieniami
Tomasz Stefański

Użytkownik "Paweł Starzyński" <pawel_at_NOSPAMstarzynski.com> napisał w
wiadomości news:cRG_b.62484$174.53733_at_news.chello.at...