Re: JARRED-rolnik (wirus ?)

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 11:13:33 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
> neelix <aneelix_at_wp.pl> wrote:
> NTG! NTG! NTG!
> Chyba nie trzeba IQ > 80 by to zrozumiec?

Kolejny krzykliwy, który jak zwykle przesadza. Pytanie dotyczące
ewentualnego wirusa jest w zasadzie na każdą i na żadną grupę. Znasz jakąś
odpowiednią ? Podaj. Mnie chodziło o to, że jest to jakiś konkretny
przypadek, z którym mógł się ktoś spotkać. Tutaj na grupie są tacy, którzy
znają sprzęt i jego zachowania od podszewki. Ostatnio np. Scan Disk szuka
upierdliwie bad sektorów na nowym dysku ( i na starym też). Próbuję dojść o
co chodzi. Może to robota Jarreda, a może coś z dyskiem ? Powinienem chyba
zapytać na pl.misc. samochody, albo pl.soc.polityka. Tylko tam nie zdiwiłbym
się na ntg.

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Qzwa, gdzie ucza ludzi takich farmazonow. Chyba na tepsianej
> infolinii :>

Jaki Ty jesteś drażliwy. Chyba wstajesz lewą nogą.

> A co do tematu

Nareszcie.

 - to nie musi byc od razu wirus. Rownie dobrze moze byc
> to jakies adware. Zalecane przeskanowanie systemu sprzez SpyBot S&D
> [wczoraj wyszlo nowe 1.3b] oraz AdWare 6 z aktualnymi bazami i ROZWAZNE_
> dzialanie bo reczne usuwanie NewNET itp moze nieodwracalnie odciac system
> od sieci. Oczywiscie przeskanowanie systemu antywirusem odpalonym z
czystej
> lokalizacji i z biezaca baza rowniez wskazane.

Dzięki.

> Odpowiedz otrzymales. Nie zadawaj wiecej podobnych pytan na tej
grupie.

To na jakiej ? pl.rec.zwierzaki ?

neelix