Radeon 9200

Autor: jaronik (jarek_wrzochal_at_nospam.o2.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 10:27:19 MET

Witam !

Problem pewnie znany i prosty. Od niedawna mam komputer szybszy niz
P200MMX i zaczely sie problemy mam Radeona 9200 i niestety na wiekszosci
gier sie wiesza, mam najnowszego Catalysta (tak sie to chyba nazywa) ale
w CMR'y i inne pograc nie mozna nie zawiesza sie w tym samym miejscu
tylko losowo. Nie mam pojecia dlaczego bo to moja pierwsza taka
'nowoczesna' konfiguracja. Za wszelkie sugestie dziekuje

--
pozdrawiam
Jarek