Ale jaja

Autor: WK (wkat.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 08:37:23 MET

Witam,
Mam niespotykanie odosobniony problem z dyskiem.
Miałem dysk 1,2 Gb jako systemowy win98, no ale spotakało mnie nieszczęście i
go zawirusowałem na www.altalavista.com (uważajcie jak tam ściągacie np.
cracki).
Jak "magazyn" (slave) miałem dysk 40 GB. Zainstalowałem na nim winXP, ale
niestety, z tego tysku XP się nie bootował (juz o tym pisałem), więc na innym
kompie zainstalowałem na tym dysku XP i podpiąłem ten dysk 1,2 Gb (Xp juz
działa, bootoje się itd, podejrzewam, że płyta na pierwszysm kompie sprawnie
nie obsługuje tego dysku jako master, bo jako slave ładnie działa). I co się
okazało, że jak chce sobie z niego dane przegrać, to XP nic tam nie "widzi",
oprócz kilku plików np. bootlog i takie tam śmieci. Ale jak odpalam
diagnostykę, to widac na nime że jest 700 Mb zajęte itd, że jest sprawny itd.
ale nie "widzę" tych danych??? Pewnie straciłem tablicę alokacji, alto chyba
nie problem, żeby odzyskac te dane????
Macie może jakiś pomysł??? Jakieś narzędzie pod XP by spóbowac dane
odzyskać????
(już odpalałem np. chkdysk lub "sprawdź dysk", ale nic, może norton
utilities, ale nie mam instalki...)