Re: Asus A7V333

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 08:34:21 MET

> Chcialem sie tylko dowiedziec czegos wiecej o tej plycie glownej...
znaczy
> sie czy ktos wie czy warta jest swieczki czy to jakis gniot? (agp 4x
> wogole)

Mam dwa komputery z takimi płytami, niestety rev. 1.04. Chodzą na nich
Palomino 2000+ oraz Throughbred 2200+. Płyta według mnie niezła. Ma
parę cieakwych funkcji: Q-FAN - automatyczna regulacja obrotów
wiatraka procesora w zależności od temperatury, POST REPORTER - przy
uruchomieniu komunikaty głosowe - z możliwością nagrania własnych.
Niektóre mają RAID ATA 133, USB 2.0 - 4 porty oraz 1.1 4 porty, ASUS
My Logo - osobiste logo przy uruchamianiu, dźwięk 5.1, COP -
zabezpieczenie procesora przed przegrzaniem.

--
Józef