Re: OT Re: grafa pod PIII na bx440

Autor: Coen (starywariat_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 07:10:23 MET

> Czym uzasadniasz właśnie PIII, nie wystarczy Celeron?
> Na allegro ceny PIII zwalają z nóg, chyba że będziesz miał dużo
> taniej (tzn. w rozsądnej cenie),
> bo 300 zł za stary proc to nie wiem...
> Pozdr.
>
>Cleka to ja mam teraz 800_at_976, nie mam kasy na wymianę cełego sprzetu wiec
zmienieam na najszybciej co moge, no i mam sentyment do bx'a, nigdy nie
mialem z nim problemow.
Wiem ze cena jest wysoka, ale juz tak dlugo to planuje ze przywyklem do
mysli wydania tyle kasy.
No i oczywiscie nie ma co porownymac celka do pentium, sam wiesz, a tak
przynajmniej jakies programy i gierki jeszcze pochodza

Podrawiam