Panel LCD co chwilę znika :(

Autor: Paszczak (szczapak_at_huga.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 03:10:35 MET

Mam LCD (hp L1720) podłączony przez DVI do Radeona 7000. PC z Win98. Przy
pewnych zawartościach ekranu (np. przy otwarciu niektórych stron WWW) ekran
co chwilę znika (robi się czarny) na ok. sekundę - tak jakby gubił
synchronizację, tracił sygnał, czy coś takiego.

Próbowałem instalować nowe sterowniki, zmniejszać częstotliwość na DVI,
zmniejszać częstotliwość odświeżania - nic z tego (aczkolwiek miałem
wrażeniek, że czasem znikanie zdarza się rzadziej, a czesem częściej).

Czasem (np. po uruchomieniu instalatora triala Adobe InDesign) obraz
zupełnie się rozjeżdża (tak jakby nie miał synchronizacji poziomej). Pomaga
uruchomienie DOS-boxa na pełnym ekranie i powrót do trybu graficznego -
- wówczas wszystko się resetuje.

Co to może być? Jest koszmarnie wkurzające, a walczę z tym od dłuższego
czasu :(

P.

P.S. Używany kabel DVI był dostarczony z monitorem.