Re: najlepszy sposób na domowego peceta :>

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 01:25:27 MET

On Tue, 24 Feb 2004 20:57:25 +0100, Jacek Maciejewski
<jacmac_at_tnij.go2.pl> wrote:

>No, mój stary monitorek miał kiedys taki narów że jak mu nie przyłożyłem z
>boku co jakiś czas to gubił czerwony:)

To ja z kolei juz w drugiej maszynie mam szczescie do wentylatorow...
Pierwsza (stara) to byla jeszcze w obudowie typu desktop - szczesciem
nowa jest w obudowie typu tower i na podlodze stoi(bo raki troche
szkoda - teraz jak wiatrak zaczyna buczec to sprzedaje maszynie pare
kopow i pomaga).

--
Darek