Re: abit + kondensatory + wymiana

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 00:35:20 MET

Dnia 02/24/2004 07:55 PM, Użytkownik geko napisał:
> witam, gdzie w Warszawie mozna wymienic kondensatory w Abicie BE6 II i ile
> bedzie mnie to kosztowalo? Dzieki za info

Hej,

Na gieldzie elektronicznej w przejsciu podziemnym jest taki
elektronik uzdolniony co miedzy innymi takie rzeczy robi.
Ale jak znam zycie to wezmie ze 40 PLN :-(

Jak Ci zaspiewa tyle, to powiedz ze chcesz placic karta np. Visa
electron. Wtedy on Ci powie ze niech bedzie ze 25PLN ale gotowka.
Sprawdzone i dziala :-)

pozdr,

klard