Re: Drukarka - zaschnieta glowica, cartrige? cholera go wie...

Autor: dzieciol (kukuryku_at_abc.com)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 23:47:07 MET

Dominik Gajda wrote:

> Sam chetnie bym sie dowiedzial. Mam Epsona stylus 800, ktory troche przelezal
> w szafie. Kolor odpalil jak wymienilem tusz. Z czarnym gorzej. kupilem czarny
> i nic... drukuje na bialo :(

Epsony maja to do siebie, ze niezaleznie czy sie drukuje, czy nie
glowica po trzech latach pada. Wszystkie drukarki z glowica w drukarce
maja to do siebie ze raz uruchomione, musza miec staly dostep do
swiezego tuszu. Przechowywac sie ich nie da, chyba, ze umyles glowice
od srodka. Kiedys byly specjalne pojemniki do czyszczenia glowic.
Przed odstawieniem drukarki drukowalo sie czyms takim do czasu az
drukarka drukowala na 'bialo'. Ostatnio sie z tym nie spotykam-
Moze dlatego, ze nowa drukarka jest tansza od masci.

PS. A swoja droga prawie 10 lat temu za E 800 /monochrom/
zaplacilem chyba 300 dolcow.