Re: Napelnianie drukarek - troche inne

Autor: dzieciol (kukuryku_at_abc.com)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 23:32:09 MET

"Tomek[TK]" wrote:

> Mam drukarke Lexmarka Z602, i dwa tusze z Lexmarka. Jeden sie wlasnie
> konczy. Pytanie: czy moge wlozyc nowy kardridz z tuszem, a drugi schowac i
> napelnic go za jakis czas, czy moze kardridz ten po dlugim lezeniu nie
> bedzie sie juz do niczego nadawal?

Mozesz, jak atrament nie wyszedl do konca. Umiesc pojemnik w
'ciasnym pomieszczeniu' bez dostepu powietrza. Przechowuj w
pozycji by dysze byly na dole. Kiedys, w czasach wymiany pojemnika
z czarnego na kolorowy, byly specjalne pudelka wlasnie do tego celu.
Inna szkola radzila by glowica dotykala dodatkowo czegos mokrego,
najlepiej wlasnego tuszu.