Re[2]: Power Color Radeon 9200 256DDR 128bit - czy warto?

Autor: maczek (keshi-san_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 23:18:19 MET

Witaj Jakub,

W Twoim liœcie datowanym 24 lutego 2004 (23:09:15) można przeczytać:

JW> wydaje mi sie ze ta firma to moze byc roznie, ja bym sprobowal z sapphire .
JW> Przy zakupie radka 9200 zworc uwage aby fabrycznie byl wyposazony w radiator
JW> tylko a nie z wetnylatorem bo po co zwiekszac halas w kompie.

Dzieki.

Teraz wyszukalem cos takiego:

Gigabyte Radeon 9200 128MB (128bit) VIVO, pisza ze jest z radiatorem
:)

Mam jeszcze takie pytanie - czy jest duza roznica pomiedzy 128MB a
256MB jesli chodzi o ta karte?

--
Pozdrowienia,
 maczek