Re: Dźwięk 5.1 na MSI K7N2-DELTA - problem

Autor: samuraj jack (lndksjkds.23232_at_asdasdsadkasdmas.kkijm)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:53:26 MET

Tam sa tylko te podstawowe, pozatym co do winampa rozwiązałem już problem -
ściągnełem "KB 5.1 Audio Channel v1.0" - taki plugin ze strony winamp.com.
Pozostał już tylko problem ustawienia dźwięku w filmach itp. Wydaj mi się że
skoro jakiś plik nie jest w formacie 5.1 tylko w zwykłym stereo, komputer
powinien i tak puszczać dźwięk na wszystkie głośniki - przecież wiadomo że
cały czas nie słucham takiego formatu. I tu pojawia się kolejny problem -
jak to ustawić? Tzn aby komputer to samo na wszystkich wyjściach (3 czyli
microphone, line-in, oraz stereo output?) cały czas?

--
Pozdrawiam, Samuraj Jack