Re: Co walnęło w notebooku??

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:50:18 MET

Użytkownik "Rafal" <netrafal_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Po restarcie nootebooka, ok 1cm od lewej krawędzi panelu LCD pojawiła się
> pionowa linia od samej góry do dołu, koloru różowego, grubosci ok 1
piksela.
> Jest zawsze, w biosie, windowsie i podczas startu kompa?
>
> Ktoś ma jakiś pomysł co mogło walnąć? matryca?, grafika? procesor?
>
> Po podłączeniu do monitora linia znika.

Wg mnie matryca. Nie mam notebooka, ale mam do czynienia ze skanerami, jesli
jest cos rozowego na skanie RGB to siadl kolor zielony, albo czerwony i
niebieski naraz. Jesli obraz z monitora jest ok, to na pewno nie grafika.
Procesor tu juz w ogole nie ma nic do powiedzenia. Jeszcze moglaby pamiec,
ale ten monitor to wyklucza.

--
oxygen4
celeron 2.4_at_3.0 + abit is7e + kingston 256ddr400