bios i cdrw

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 21:33:30 MET

mam problem z aktualizacja biosu nagrywarki Teaca W524E.
Mam wersje 1.0A i najpierw chce upgradowac do wersji 1.0C zgodnie z
ostrzezeniem na cdrinfo.pl ale flash sie nie udaje. Pasek leci chyba z 10
razy od poczatku do konca, a potem podaje informacje, ze: Auto Insert
Notification Option is Enabled.
Gdzie to wylaczyc ? (mam system win2k)
dopowiem ze nagrywarka jest podpieta z dyskiem.
Oba na Pimary: dysk na master a nagrywarka jako slave.
Nie moge jej podlaczyc na oddzielnej tasme bo nie mam tasmy drugiej (to
znaczy do mej plyty pasuja tasmy bez zaslepionej tej srodkowej dziurki i mam
tylko taka jedna. Oczywiscie poszukam innej gdzies ale bedzie trudno.)
pzdr.