Re: Jaka cena???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:52:14 MET

On Tue, 24 Feb 2004 18:36:22 +0100, Rafal wrote:

> Witam
> Jakie sa mniej wiecej ceny baterii do laptopa Gericom i czy to moze byc

Różnie, ale przygotuj się na 500-1000 zł

> jakakolwiek bateria czy musi byc dokladnie do tego laptopa (chodzi mi o
> firme)

Nie, Gericom firmuje komputery produkowane przez tajwańską firmę Clevo.
Możesz szukać identycznych baterii w serwisach California Access, chyba
także Actiny, popytaj też u Compaqa/HP (niektóre tanie Compaqi także
robiło Clevo)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!