Problem przy starcie kompa

Autor: Xentri (xentri_at_NOSPAM.master.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:51:15 MET

Witam!!!
Od pewnego czasu co jakiś czas przy włączaniu kompa zaraz po sprawdzeniu
pamięci wyskakuje komunikat cmos checsum error czy coś w tym stylu i że
zostały załadowane ustawienia domyślne biosu i że zostały zmienione
ustawienia procesora. Płyta ma około 2lat więc nie wiem czy to wina
bateryjki czy może zasilacza, bo kompa mam podłączonego do listwy
zasilającej i nieraz jak tylko włączę listwę to włącza się komp chociaż nie
nacisnę przycisku Power. Spotkał się może ktoś z takim problemem.
Pomóżcie.
Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
Mariusz.