Re: LCD 15" czy jednak CRT?

Autor: januszek (januszek_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:04:39 MET

Wiesław Lubas napisał(a):

> Moj LCD rok temu kosztowal 1590 pln a teraz w tej samej firmie kosztuje
> 1999pln.
> Co z tego wynika? (15" - NEC LCD 1560NX black)

Wydaje mi sie, ze masz racje. Widac cos mi sie pomieszalo. Jednak
zaloze sie o duze piwo, ze za rok nastepny model tego 15" NEC-a
bedzie kosztowal ok 1800,- (lub mniej o co najmnie 20%) a warunki
jego gwarancji beda duzo korzystniejsze niz dzis :)

Z reszta wiadomo, ze pod koniec roku byla podwyzka bo z uwagi na
popyt zabraklo matryc. BTW. Podobnoz w fabrycznym hurcie matryce
kosztuja ok 15-40 USD. Wiec na dluzsza mete nie da sie tak
wyzylowanych cen utrzymac.

januszek