system padl? czy cos ze sprzetem :((

Autor: tomek (boniekk_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:06:02 MET

Witam

zwisnal mi xppro podczas pracy w nero (nie wiem czy to ma jakies znaczenie,
przygotowywalem sie do wypalenia danych na plytke - co mi sie zdarza zreszta
moze raz na kwartal :)
po restarcie dluuugo mysli, czrny ekran, potem przez minute ekran "trwa
uruchamienia systemu", dochodzi do logowania profilu i po wpisaniu hasla
wywala komunikat: system nie moze cie zalogowac z powodu nastepujacego bledu:
nieprawidlowy dostep do komorki pamieci.
Jak powtorze haslo to wywala: system nie moze wykonac tego logowania. serwer
uwierzytelniajacy raportuje blad(0xC00000BB).

Pierwszy raz mi sie zburzyl, cholera, po dwoch latach bez problemow...

Pomozcie, co to moze byc...