tani serwis dla laptopow na Slasku?

Autor: damiahn (damiahn_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 18:02:56 MET

Witam,
Poradzcie mi, gdzie na Slasku (najlepiej Katowice) moge naprawic laptopa.
Chyba ze poradzi mi ktos co to moze byc - chociaz stracilem juz nadzieje.
 Laptop HP kiedy chodzi na bateriach to wszystko jest OK. Niestety kiedy
zalacze zasilacz to chodzi ok. 1 - 2 minuty i zamraza sie - wylacza sie
matryca (takze w DOSie wiec nie jest to ACPI - zreszta sformatowalem dysk i
nie dalem rady zainstalowac OSa bo sie mi wylacza...) choc wentylator chodzi
nadal a ikonki sie swieca.
Sprawdzalem tez zasilacz - daje prawidlowe napiecia - nie wiem co to juz
moze byc - dlatego tani serwis nastawiony na intrygujace zadania a nie na
zdzieranie klienta... :)
pozdro
damiahn