Re: Problem z MSI kT4V

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 14:25:34 MET

> Znalazłem tylko propozycje wyłączenia AGPx8 w biosie i wymianę bateryjki
na
> płycie, a to raczej nie w tym problem.
> Gdyby Ci się przypomniało daj znać.
>
> Pozdrawiam
>
> Jacek

Niestety w moim archiwum na dysku dysponuje tylko wiadomościam od czerwca
zeszłego roku wiec tej wiadomości o której myslałem nie odnalazłem. (mam
jedynie modem wiec archiwum internetowego nie będę przeszukiwal dla ciebie
musisz zrobić to sam.).
Przeszukaj także archiwum pl.rec.gry.komputerowe.sprzęt bo to raczej na
wyżej wspomnianej grupie była wspomniana dyskusja.
Przyglądając sie mojemu biosowi ,może (powtarzam) moze ,to chodziło o : AGP
Fast Write : Enabled
Niestety bardziej pomóc już nie potrafie.