Re: LCD 15" czy jednak CRT?

Autor: januszek (januszek_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 17:17:51 MET

Piter napisał(a):

> Malo wiesz o tendencjach.
> Obecnie LCD czesto drozeja bo jest na nie duze zapotrzebowanie.

Zalookaj w cenniki z przed roku.

> Co do gwarancji to owszem poprawia sie ale to zalezy od firmy.

Ogolnie sie poprawia. Zerknij w warunki gwarancyjne z przed roku.

> Tylko ze jak ktos duzo siedzi to za rok czy poltora moze nie miec oczu :(

Ze szkodliwoscia CRT vs szkodliwoscia LCD to jest tak samo jak ze
szkodliwoscia masla i margaryny. W zaleznosci kto pisze opinie, czy
osoba zwiazana z koncernami od maska czy od margaryny raz szkodzi
to a raz to... :P

Jedyna rzecza, z ktora wszyscy sie zgadzaja jest to, ze najbardziej
urzadzenie do wyswietlania potrafi zniszczyc kregoslup ;)

januszek