Re: Athlon XP 2000+ z CoolerMaster HAC-V81 X-Dream

Autor: Seba (seb_beztego_sob_at_gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 15:15:48 MET

> I teraz od czego to zalezy?

 Przyjmuje, iz jako pasty przewodzacej uzyles tej co byla na
wentylatorze (ja tak zrobilem)? To szczerze powiedziawszy nie
wiem... Moze to taki przypadek procesora - moj nawet jak jest
podkrecony na ~1800 MHz to nie "wychodzi" ponad te wspomniane 47
stopni.

ps. Przychodzi mi tylko jeden pomysl - jestes pewien, ze radiator
cala powierzchnia styka sie z procesorem?

--
Pozdrawiam
Sebastian S.