Re: Komputer dla studentki :).

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 14:36:10 MET

Witam.
T. na pl.comp.pecet napisał(a):
> Złom - odpada.

No nie wiem jaką ecs zrobił na tym chipsecie płytke, ja mam jak widać
Asrocka i jestem zadowolony.
Ogólnie ecsa chyba bym komuś nie dawał, miałem wcześniej K7VZA, byłem
zadowolony. Ale znajomi zazwyczaj mieli jakieś problemy z nimi.
Ostatnio inny kolega z pracy przyniósł swój komputerek. Jakiś artysta mu
to złożył. Płyta właśnie ecs'a na via apollo pro (o ile dobrze pamiętam)
pod celerona. Nie wiem czy to specyfika chipsetu, ale np. filmy mu
niezbyt chodzą. Procka ma 700 MHz więc wystarczającego. Via4in1
zainstalowane i nic. W niektórych filmach głos i obraz mu się
rozjeżdzają. Kodeki różne próbowałem, zaczynałem oczywiście od ffdshow.

> Często zdarzają się uwalone - odpada.

Drogo, w prolinie za tyle mam 1600 :>
A co do ryzyka to akurat ja na allegro kupiłem i jest ok :>

> No a grafikę bym polecał mocniejszą.

Od biedy wziąłbym coś zintegrowanego, w robocie mam niestety takową
(i810). Wiem jak się na tym pracuje i unikam jak ognia.
Coś na agp, min. jakaś rivka tnt2 lub ati rage, choć wolałbym coś
silniejszego. No ale tu nie o moc chodzi :>

Pozdrawiam,
Wołek.