Problem z zintegrowaną kartą dziekową na płycie ECS

Autor: g74 (grzechu74_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 14:15:51 MET

Mam taki problemik z karta(Realtek)AC`97 zintegrowana na plycie ECS KT600a
w czasie odtwarzania dzwieku czy pod winampem, czy w np grze mam objaw
"charczenia".
Nie pomogła zmiana sterowników na starsze, aktualne zas sa z grudnia 2003...
Co najciekawsze, zauważyłem że kiedy leci np muza z winampa i kursorem
najadę na znaczek "X" - (chodzi mi o zamknięcie okienka w windowsie) to
wszystko jest w porzadku.
Kurcze o co chodzi? Czy ktos z Was spotkal się z czyms takim???
-wszystko co możnaby pozmieniac w ustawieniach pod windowsem raczej juz
pokombinowałem i NIC.
-nie jest to tez sprawa kabli, bo podlanczajac słuchawki jest to samo
Konfig kompa: WinMe, Athlon 2400+,80 Mb Caviar,256Mb DDR 400 Kingmax, plyta
jw.

z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi