Re: notebooki HP

Autor: Jacek Kosiński (jkosinski_at_aip.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 13:23:39 MET

Ja mam drugiego HP, wczesniej byl to p4 2.0 Ghz, teraz jest to z athlonem
2.4
oba ciezkie, nizbyt dlugo pracuja n baterii - 2-2,5 h i na baterii wlacza
sie tryb oszczedzania energi i chodzi jak pentium 120 ;(
W dodatku po pewnym czasie komputer sam zwalnia ;(, po reinstalacji systemu
jest ok, ale po pewnym czasie problem wraca. Nie potrafie sobie z tym
poradzic i naczej jak tylko reinstalujac system.

Jacek