Re: Operating System not found

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 13:09:17 MET

"M.Muchacki" <mattim_at_inf.ap.krakow.pl> wrote in message
> Dysk raczej nie - podlaczylem inny i dzieje sie DOKLADNIE to samo. Predzej
> zasilacz lub BIOS: w tych "markowych" komputerach sa czasem przedziwne. A
na
> siemensie sie zupelnie nie znam wiec dlatego prosze o rade. Sprobuje w
> najblizszych dniach odpalic z nowego zasilacza ale boje sie ze to moze byc
> wina kontrolera HD/plyty gl.(?). Nadal z problemem sobie nie dalem rady -
> gdybam i kombinuje ale nic mi z tego nie wychodzi. Temat aktualny do
> odwolania- jak sobei poradze napisze co i jak.
>
> czekam na dalsze sugestie i ew. porade, Mateusz

Glupia sprawa, ale jak u mnie sie tak dzialo (GA-7VRX) to po oddaniu go do
serwisu stwierdzili, ze to wina BIOSu byla - jakim cudem, nie wiem - Dual
Bios.
Jesli kupiles ten zestaw w calosci z Niemiec to plyta to najpewniej MSI -
komputery Siemens to popularne u nich Medion. Moze to byc np: Lifetec PC MT4
PIII 500MHz (MED MT 30).

Sprobuj zczytac nazwe plyty glownej przy pomocy www.aida32.hu