Re: i jeszcze jedno

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:38:15 MET

przeliczylem i troche drogo by wyszla mnie zmiana na athlona, bo musialbym
zmienic procka, plyte, pamiec, obudowe (slaby zasilacz), a pomyslame ze ten
sprzet co mam to zostawie siostrze, wiec drogo, a ze nie mam kasy narazie
wiecej to pomyslalem ze,... co powiecie na kupno PIII 866 za 200 pln?jaka to
ma wydajnosc w stosunku do athlona 2000 a jak sie bede czul po przejsciu z
C500.

jak to by chodzi lo na moje dotychczasowej plycie Abit BE62.
Mam przelotke Slot1 ->PPGA, slyszlem ze jest mozliwosc przerbienia jej tak
zeby dzialala na FCPGA?
JAcek B