Re: Dźwięk 5.1 na MSI K7N2-DELTA - problem

Autor: maciek/P (PrucnalM_at_marketing-house.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:09:44 MET

Użytkownik "samuraj jack" <lndksjkds.23232_at_asdasdsadkasdmas.kkijm> napisał w
wiadomości news:c1f7rn$llr$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> Na wstepie opisze sprzet na jakim wystepuje problem:
>
> plyta gl: MSI K7N2 Delta
> system: Windows XP SP1 + wszystkie update'y,
> glosniki: Tracer 5.1
>
> Mam problem z wlączeniem dźwięku 5.1 na tej płycie głównej (chodzi mi
> oczywiście o zintegrowaną z nią kartę muzyczną). Teoretycznie przedstawia
> się to tak: po zmianie ustwawień w panel strowania > dźwięki > głośność
> urzędzenia > Rear Speaker Connected to Line In i Centrer connected to
> microphone itp. zaznaczyłem - tylko niestety to nic nie daje, z line in
> [...]

poniewaz dziwiek z winampa czy z innego oprogramowania nie jest 5.1.
efekt ten mozesz uslyszec ogladajac filmy na dvd lub niektore filmy divx,
lub tez grajac w niektore fajniejsze gry.

maciek