Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Yarp (yarpen99_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:13:09 MET

> nie, nie wystarczy. Ja używam już prawie rok Samsunga 60GB i bardzo
> sobie go chwalę - to już inne dyski co kiedyś.
> Zajrzyj sam zreszta na grupę i poszukaj wiadomości o zepsutych dyskach -
> jakoś mało tam informacji o Samsungach :)

Chwalisz sobie - gratuluję.
Prawdę mówiąć wątpię, żeby im (dyskom) się coś zmieniło od "kiedyś". Napędy
optycznie są beznadziejne, im się nic nie zmieniło.
A jeśli chodzi o informacje na grupie, to wydaje mi się, że ci co czytają
grupę nie kupują szajsungów, dlatego nie ma o nich za wiele informacji.
Słyszy się o padniętych WD i seagatach, ale IMHO statystycznie i tak wypadają
o niebo lepiej niż samsung.
Jak ktoś chce niech kupuje, ja tylko wypowiadam własne zdanie i nigdy nie
kupię hdd samsunga (i kilku innych produktów też).
Pozdro