Odczyt płyt CD a zwisy komputera

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:33:52 MET

Witam!

Od jakiegoś miesiąca komputer sporadzycznie zawiesza mi się na tyle
skutecznie, że nawet przestaje poruszać się kursor myszy i system nie
reaguje na żaden klawisz, nawet na Ctrl+Alt+Del. Dzieje się to tylko przy
odczycie pyt CD. Mało tego - mam wrażenie (ale głowy nie dam) że stało się
to po aktualizacji firmware nagrywarki. Czy ktoś z grupowiczów też miał coś
takiego?
Wcześniej sprzęt chodził znakomicie: żadnych zwisów. Nagrywarka też przez
kilka miesięcy nie stwarzała problemów. Windows legalny. Zasilacz w miarę
porządny Mode-Com 350W

--
Asus A7N8X Deluxe | AMD Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Channel  | WD Caviar
80GB WD800JB | Seagate SATA 120GB ST3120026AS | Liteon LTR-52246S | Geforce3