Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:21:41 MET

Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> 3x za szybki
Za 2 lata juz nie bedzie taki szybki. Zapomnialem wlasnie dodac, ze za 2
latka tez ma chodzic przy wymienionym sofcie jak dzis.
A poza tym wbrew pozorom takie The Sims wciagaja na poczatek ponad
100MB pamieci i naprawde widac roznice w grywalosci pomiedzy Celeronem
1,7 a P4 2,6 z HT. Wiec ten sprzecik raczej za szybki nie jest.

> Kup jej combo - będzie taniej i dla niej wygodniej
Taniej 50PLN, a z ta wygoda to roznie, bo kobietka lubi sobie np. grac
(plytka musi byc wlozona, a wszelkie Virtual CD, to byloby wlasnie
niewygodne) a przy tym ma czasem ochote przy tym sluchac Audio.

> po co jej to??? Dla niej Riva TNT2 wystarczy
Tu sie zgodze, ale chcialem, zeby miala cos najtanszego zgodnego z DX9,
jakby jej za 2 lata wypuscili Simow z wymaganiami zgodnosci z DX9 :)

> [...]
> * Duron 1400
> * Asrock k7vm4 - zintegrowana grafika (można pograć nawet w Q3, UT, Max
> Payne), zaintegrowany sound, lan - bardzo fajna i stabilna płytka
> * 256DDR 333 (za 400mhz nie ma sensu dopłacać, bo i tak nie wykoszysta)
> * jakiś dysk 5400 60GB (znając życie, to i tak nawet w połowie go nie
> zapełni) - może być Samsung, jest dosyć cichy
> * monitor - kup jej jakiś LCD 15" - będzie się cieszyła, że jej komputer
> nie zajmuje dużo miejsca i sobie oczu przy okazji nie popsuje
> * obudowa - do tego AsRocka (miniATX) są fajne typu Slim - zajmie jej o >
wiele mniej miejsca i będzie fajnie wyglądała:
> http://www.modecom.pl/katalog.php?kategoria=1&model=all&send=Szukaj
> * Combo Liteon
> * głośniki - wg mnie dla panienki bez sensu takie głośniki jak
> proponujesz, lepiej kup jakieś w miarę dobre 2+1 i będzie OK
Twoja propozycja podoba mi sie ze wzgledu na wyglad i mala zajetosc
miejsca, co by jej sie z pewnoscia spodobalo. Niestety nie jestem
przekonany do rozwiazan combo (MoBo, OptDD), aczkolwiek wezme to
pod uwage i przedstawie jej rowniez taka koncepcje.

Pozdrowionka
Qgar
qgar_at_interia.pl